Zelfstandig assistent accountant MKB

Omschrijving


Voor ons MKB team zijn we op zoek naar een nieuwe collega die het team komt versterken en in de toekomst wil doorgroeien naar de functie accountant.

Wat houdt de functie in?

Als zelfstandig assistent accountant ben je specialist op het gebied van administratieve processen. Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig opstellen en afronden van aangeleverde managementrapporten. Ook ben je bezig met het opstellen en afronden van opgeleverde jaarrekeningen en toevoegen van relevante informatie. Als zelfstandig assistent accountant ondersteun je bij de uitvoering van adviesopdrachten en ben je (mede)zorgdrager voor een goede uitvoering van de opdracht conform het budget en de planning. Ook wordt er van je verwacht dat je assistenten coachend kan ondersteunen.

Onze organisatie

Stolwijk Kelderman is een kennisorganisatie met ruime ervaring in het uitvoeren van samenstel-, controle- en beoordelingsopdrachten voor uiteenlopende organisaties, waaronder ondernemingen uit het midden- en kleinbedrijf, vrije beroepsbeoefenaren en controleplichtige ondernemingen. Ook maatschappelijke organisaties, zoals binnen de zorg en cultuur, hebben een speciale plek in onze organisatie. Ons MKB team bestaat op dit moment uit 22 medewerkers.

Stolwijk Kelderman is onderdeel van Stolwijk KennisNetwerk. Bij deze kennisorganisatie werken meer dan 130 professionals aan het succes van onze klanten. Stolwijk KennisNetwerk is een groep van gerenommeerde adviesbedrijven die actief is op de gebieden organisatieadvies, IT & processen, mens & organisatie en financiën. Als kennisorganisatie staan wij voor samen, pro-actief en transparant.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden je een werkomgeving met een scala aan uitdagingen waarin je persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Bovendien bieden we je prima arbeidsvoorwaarden. Werken bij Stolwijk Kelderman betekent staan voor verantwoordelijkheid, innovatie en toekomstgerichtheid.


Ga jij met je nieuwe collega achteruit door de Mc Drive?

Bekijk deze en alle andere tegenprestaties en kies er één!

Vereisten

Wat vragen wij van jou?

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding Accountancy
  • Je hebt 2 tot 6 jaar relevante werkervaring
  • Je bent sterk gericht op de samenwerking met anderen
  • Je kan zelfstandig werken en je bent in staat te delegeren
  • Je kan goed plannen en organiseren
  • Je bent klantgericht, sterk communicatief vaardig en besluitvaardig
  • Je herkent je in onze kerncompetenties: verantwoordelijkheidsgevoel, diepgang en kwetsbaar durven opstellen
  • Je bent fulltime beschikbaar (40 uur per week)
  • Je bent woonachtig in de omgeving Zevenaar of Doetinchem

Hebben we jouw interesse gewekt en voel je wat voor een nadere kennismaking bij ons op kantoor? Denk je op basis van je opleiding, werkervaring en persoonlijkheid in aanmerking te komen voor deze aantrekkelijke baan binnen ons bedrijf en herken je je in dit profiel?

Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren!

 

Stuur je motivatie en cv via onderstaande button t.a.v. Elsbeth Adams, adviseur Werving & Selectie